NOVICE  IN  OBVESTILA


Pametno upravljanje z napravami (petek, 05. julij 2019)

 

Vaš Čuvaj, vam bo ravnokar dodatno olajšal upravljanje z vašim premoženjem! Kot že veste, ima Čuvaj na voljo relejni izhod. Z njim ste upravljali le z mobilno aplikacijo ali spletnim dostopom. Od sedaj dalje boste lahko nastavili urnike ter upravljali z različnimi napravami v vašem stanovanju.

Zakaj?

Naprimer, da odidete na dopust. Alarm je vklopljen, vendar je v hiši tema. S Čuvajem lahko sedaj v različnih intervalih vklapljate in izklapljate močno luč. Na ta način, se vas bodo vlomilci že na daleč izognili.

Kako nastavim urnike za upravljanje izhod-a?

Rešitev je zasnovana na podlagi urnikov in sicer lahko ob določenem času sprožite vklop ali izklop izhoda. Npr, da bi želeli vsak delavnik imeti vklopljeno luč od šestih zvečer pa do osmih zvečer. To storite tako, da najprej ustvarite nov urnik, ga poimenujete in nato vnesete čase vklopa in izklopa. Ustvarjen urnik nato dodelite izbranim dnevom od ponedeljka do petka. Po želji lahko nastavite tudi možnost, da se urnik izvaja samo kadar je alarm vklopljen/izklopljen ali oboje.

 

Za dodatne informacije ali pomoč smo vam na voljo.

Obveščanje varnostnih služb iz alarmnega sistema Čuvaj (petek, 05. oktober 2018)

V kolikor bi vaše premoženje želeli dodatno zaščititi z intervencijsko službo, lahko to sedaj storite povsem brezplačno z obstoječim sistemom ČUVAJ.

Na vašo željo, lahko vklopimo posredovanje alarmnih dogodkov ČUVAJ-a neposredno na intervencijsko službo s katero morate imeti sklenjeno varovanje.

Storitev je za naročnike ČUVAJ povsem brezplačna. Stroški morebitne intervencije so odvisni od izbranega ponudnika in vam jih zaračuna sam ponudnik.


Za več informacij smo Vam na voljo

Novosti na spletnem središču MOJ.ČUVAJ.SI (torek, 30. maj 2017)

Glede na odziv in prošnje uporabnikov, smo dogradili spletno središče moj.čuvaj.si in ga naredili še bolj prijaznega. Novosti, ki smo jih pripravili tokrat so naslednje:

-ko se registrira nov uporabnik spletnega središča, je potrebno vpisati tudi GSM številko uporabnika, ki je v nadaljevanju tudi privzeta številka za obveščanje o stanju računa
-pri registraciji se preverja dolžina gesla in vas obvesti če je prekratko. Preverja se tudi če sta oba gesla vpisana enako, ter vam to tudi sporoči
-ko dodajamo e-mail uporabnike, lahko v oknu dodajanje označimo več period hkrati
-pri vnosu SMS prejemnikov, je sedaj potrebno vnesti tudi ime uporabnika
-pri SMS prejemnikih lahko sedaj obveščanje izklopite s stikalom za izklop
-pri e-mail prejemnikih je dodano stikalo za izklop prejemanja obvestil
-v spletnem središču so pri lokaciji dodane ikone, ki povedo kakšen sistem je na lokaciji nameščen

-podaljšanje naročnine na obveščanje je sedaj avtomatizirano, in sicer se postopek začne en mesec pred potekom, tako da dobite email z obvestilom in linkom na podaljšanje. Link na podaljšanje se avtomatično prikaže tudi v spletnem središču. Najdete ga na datumu, ki prikazuje kdaj bo naročnina potekla. Podaljšanje je popolnoma avtomatizirano če izberete način plačila s kreditno kartico. V primeru nakazila na TRR, pa se naročnina na obveščanje podaljša ko je viden priliv na TRR računu


Varen pozdrav,
ČUVAJ.SI

Mobilna aplikacija (petek, 08. april 2016)

Na Apple in Goole trgovini z aplikacijami je na voljo posodobljena različica mobilne aplikacije 1.3.9. Nova različica ima vgrajenih vrsto mehanizmov za zagotavljanje večje varnosti pri uporabi aplikacije. Novosti v aplikaciji so naslednje:

-dodana večjezičnost (Slovensko, Angleško), izbira se v menuju

-spremenjen način komunikacije s strežnikom (hitreje in zaneslivejše delovanje)

-arhiv dogodkov je sedaj omejen na 14 dni oziroma 200 dogodkov

-arhiv se samodejno osvežuje na 10 sekund

-odpravljena napaka v primeru da imate več čuvajev, je bil prikazan arhiv prejšnjega čuvaja, medtem, ko se je nalagal arhiv za novo izbranega čuvaja.

Izpad omrežja (četrtek, 07. april 2016)

Danes je prišlo do manjšega izpada delovanja GSM omrežja. Napaka je bila na strani operaterjev in so jo urgentno odpravili. V tem času ste lahko dobili sporočilo o prekinitvi povezave. Ko se je omrežje ponovno vzpostavilo, ste dobili tudi sporočilo, da povezava deluje. 

Za več informacij se lahko obrnete na nas in sicer nam pošljite elektronsko sporočilo na: info@cuvaj.si

12